მარკეტინგი ორგანიზაციის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფუნქცია. ის არ გულისხმობს მხოლოდ ფლაერების დაბეჭდვას, რეკლამების გაშვებას ან კლიენტებთან სიარულს და პროდუქტის შეთავაზებას. მარკეტინგი უნდა მოიცავდეს:
1. ამა თუ იმ პროდუქტების განვითარებას
2. მოსახლეობისთვის ინფორმაციის მიწოდებას.
3. გაყიდვებს.
4. სოციალურ ქსელებს.
მარკეტინგის ფუნქციაა, მოახდინოს და მიაწოდოს მომხმარებელს, მოსახლეობას რომელიმე X საგენტოს არსებული მდგომარეობა, საქმიანობა და აქტივობები.
როგორ უნდა მოვახდინოთ სააგენტოს პოპულარიზაცია?
1. შეიქმნას სააგენტოს საიტი სადაც მოცემული და აღწერილი იქნება იდეები, განხორციელებული პროექტები. საიტი უნდა მუშაობდეს უნაკლოდ და უწყევეტ რეჟიმში. მაგრამ მხოლოს საიტის შექმნა როდი ხდის სააგენტოს პოპულარულს.
კომუნიკაცია
კომუნუკაციის უნარი ხდის საიტს ნახვადს და საინტერესოს. ამისათვის საუკეტესო შაშუალებაა სხვადასხვა სოციალური საიტები.
1. facebook გვერის შექმნ,ა სადაც აქტიურად შეძლებს მომხმარებელი გვერდის დალაიქებას გაზიარებას. შესაბამისად საიტზე ინოვაციური და ტექნოლოგიური სტატიების ნახვა და ყურება უფრო ადვილი ხდება და საინტერესოც.
2. youtube 21–თე საუკუნის ყველაზე გავრცელებული და პოპოულარული გვერდი სადაც შეიძლება ყოველგვარი ვიდეოს დადება და სააგენტოს მუშაობის პროცესის აღწერა. ყველაზე საინტერესოა იცოდეს თუ როგორ იქმნება რაღაც პროდუქტი, იყოს შთაბეწჭდილება, რომ თვითონ მომხმარებელი, მოსახლეობაც იღებს მონაწილეობას ამ პროცესში.
სოციალრუი ქსელები აუცილელად უნდა დაკავშირდეს ერთმანეთან. მაგალითად youtubze დადებული მასალის ნახვა ავტომატურად შეგეძლოს facebookze, blogspot.com-ზე დ ა.შ. სხვადასხვა არსებულ სააგენტოს საიტებზე. X სააგენტოს პოპულარიზაციისთვის და თუ მითუმეტეს, მას ააქვს კავშირი უცხოელ პარტნიორებთან სავალდებულოცაა და საჭიროცაა საიტს ჰქონდეს სხვადასხვა ენებზე გადამყვანი ფუნქცია. მაგალითად: რომელიმე ქართული სტატიის წაკითხვა შესაძლებელი უნდა იყოს როგორც რუსულად ასევე ინგლისურ ენაზეც.
საზოგადოებასთან ურთიერთობის პრაქტიკა და პიარი ეხმარება ორგანიზაციას საზოგადოებასთან ეფექტური ურთიერთობების დამყარებაში, ჩამოყალიბებაში და შენარჩუნებაში. პიარი ზრუნავს კომპანიის ან პიროვნების რეპუტაციასა და მისი იმიჯის აღქმაზე საზოგადოებაში. პიარი კეთილგანწყობილ, პოზიტიურ სივრცეს ქმნის. საზოგადოებასთან ურთიერთობა და ახლა უკვე პიარი, როგორც ფიზიკურ კომუმიკაცია ასევე წერით კომუნიუკაციასაც მოითხოვს. პრესრელიზში, მოკლედ და ლაკონურად უნდა გადმოიცეს სააგენტოს საქმიანობის, მიმდინარე ღონისძიების, დამსწრე საზოგადოების პოზიცია და აქტიურობა.
აუცლებელია უშუალო კონტაქტი მედიასთან და გაშუქება სხვადასხვა ინფორმაციის. დღესდღეობით რეგიონების უმეტესს ნაწილში ყველა ვერ ახერხებს სოციალურ ქსელეებში მუდმივ კონტაქტს. საზოგადოების ამ ხერხით ინფორმაციის მიწოდება ერთერტ კარგი საშუალებაა.
სააგენტოს აქტიურობა უნდა იყოს მუდმივად განახლებადი და აქტიური სოციალურ საიტებზე.
1. ამა თუ იმ პროდუქტების განვითარებას
2. მოსახლეობისთვის ინფორმაციის მიწოდებას.
3. გაყიდვებს.
4. სოციალურ ქსელებს.
მარკეტინგის ფუნქციაა, მოახდინოს და მიაწოდოს მომხმარებელს, მოსახლეობას რომელიმე X საგენტოს არსებული მდგომარეობა, საქმიანობა და აქტივობები.
როგორ უნდა მოვახდინოთ სააგენტოს პოპულარიზაცია?
1. შეიქმნას სააგენტოს საიტი სადაც მოცემული და აღწერილი იქნება იდეები, განხორციელებული პროექტები. საიტი უნდა მუშაობდეს უნაკლოდ და უწყევეტ რეჟიმში. მაგრამ მხოლოს საიტის შექმნა როდი ხდის სააგენტოს პოპულარულს.
კომუნიკაცია
კომუნუკაციის უნარი ხდის საიტს ნახვადს და საინტერესოს. ამისათვის საუკეტესო შაშუალებაა სხვადასხვა სოციალური საიტები.
1. facebook გვერის შექმნ,ა სადაც აქტიურად შეძლებს მომხმარებელი გვერდის დალაიქებას გაზიარებას. შესაბამისად საიტზე ინოვაციური და ტექნოლოგიური სტატიების ნახვა და ყურება უფრო ადვილი ხდება და საინტერესოც.
2. youtube 21–თე საუკუნის ყველაზე გავრცელებული და პოპოულარული გვერდი სადაც შეიძლება ყოველგვარი ვიდეოს დადება და სააგენტოს მუშაობის პროცესის აღწერა. ყველაზე საინტერესოა იცოდეს თუ როგორ იქმნება რაღაც პროდუქტი, იყოს შთაბეწჭდილება, რომ თვითონ მომხმარებელი, მოსახლეობაც იღებს მონაწილეობას ამ პროცესში.
სოციალრუი ქსელები აუცილელად უნდა დაკავშირდეს ერთმანეთან. მაგალითად youtubze დადებული მასალის ნახვა ავტომატურად შეგეძლოს facebookze, blogspot.com-ზე დ ა.შ. სხვადასხვა არსებულ სააგენტოს საიტებზე. X სააგენტოს პოპულარიზაციისთვის და თუ მითუმეტეს, მას ააქვს კავშირი უცხოელ პარტნიორებთან სავალდებულოცაა და საჭიროცაა საიტს ჰქონდეს სხვადასხვა ენებზე გადამყვანი ფუნქცია. მაგალითად: რომელიმე ქართული სტატიის წაკითხვა შესაძლებელი უნდა იყოს როგორც რუსულად ასევე ინგლისურ ენაზეც.
საზოგადოებასთან ურთიერთობის პრაქტიკა და პიარი ეხმარება ორგანიზაციას საზოგადოებასთან ეფექტური ურთიერთობების დამყარებაში, ჩამოყალიბებაში და შენარჩუნებაში. პიარი ზრუნავს კომპანიის ან პიროვნების რეპუტაციასა და მისი იმიჯის აღქმაზე საზოგადოებაში. პიარი კეთილგანწყობილ, პოზიტიურ სივრცეს ქმნის. საზოგადოებასთან ურთიერთობა და ახლა უკვე პიარი, როგორც ფიზიკურ კომუმიკაცია ასევე წერით კომუნიუკაციასაც მოითხოვს. პრესრელიზში, მოკლედ და ლაკონურად უნდა გადმოიცეს სააგენტოს საქმიანობის, მიმდინარე ღონისძიების, დამსწრე საზოგადოების პოზიცია და აქტიურობა.
აუცლებელია უშუალო კონტაქტი მედიასთან და გაშუქება სხვადასხვა ინფორმაციის. დღესდღეობით რეგიონების უმეტესს ნაწილში ყველა ვერ ახერხებს სოციალურ ქსელეებში მუდმივ კონტაქტს. საზოგადოების ამ ხერხით ინფორმაციის მიწოდება ერთერტ კარგი საშუალებაა.
სააგენტოს აქტიურობა უნდა იყოს მუდმივად განახლებადი და აქტიური სოციალურ საიტებზე.
No comments:
Post a Comment